Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

Οι κορδέλες και τα κορδελάκια στις τρύπες (τούνελ)

Πολύ φοβούμαι πως το πράγμα έχει μπερδευτεί πολύ στην  κυβέρνηση. Αυτά που ακούμε και βλέπουμε να εκστομίζονται με τον πλέον  φυσιολογικό και ανερυθρίαστο τρόπο, μας αφήνουν με το στόμα ανοικτό.

 Χθες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, υποδεχόμενος τους εκπροσώπους της Frapport που αγόρασαν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, είπε έμπλεος ενθουσιασμού πως “σήμερα στέλνετε ένα σημαντικό  μήνυμα με την επένδυση του 1,2 δισ. ευρώ”!

Καθαρίσαμε τα αυτιά μας μήπως και δεν ακούσαμε καλά. Βλέπετε δεν είμαστε σ' αυτό τον τόπο όλοι λωτοφάγοι. Ακόμα ηχούν στα αυτιά μας τα πομπώδη συνθήματα του ΣΥΡΙΖΑ για ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας που δεν θα επέτρεπαν να ολοκληρωθεί.

Το μόνο που προφανώς κατάφεραν ήταν να καθυστερήσει δυο ολόκληρα χρόνια η ολοκλήρωση της μεταβίβασης και είσπραξης αυτού του υψηλότατου ομολογουμένως τιμήματος. Και τώρα πανηγυρίζει ο πρωθυπουργός και δηλώνει βέβαιος πως θα βελτιωθεί η εικόνα των αεροδρομίων προς όφελος του επιβατικού κοινού και του τουρισμού. Τέτοια ευπιστία, για τους... “αποικιοκράτες” όπως τους αποκαλούσε μόλις δύο χρόνια πριν.

Προχθές πάλι, με το ψαλίδι στο χέρι(ήταν μην  πάρει το κολάι)  εγκαινίασε τον οδικό άξονα Κορίνθου -Πατρών μαζί με  τα τούνελ .Παίρνοντας φόρα από τα τούνελ των Τεμπών υποψιάζομαι οπως δεν πρόκειται εφεξής να αφήσει τρύπα για τρύπα χωρίς εγκαίνια και ονοματοδοσία.
 Και τι είπε εκεί ανάμεσα στα άλλα; Πως με το έργο αυτό “ανοίγει ο δρόμος προς το μέλλον για τη χώρα”!
Άραγε αυτοί οι λογογράφοι του που προφανώς είναι καινούργιοι στη δουλειά, δεν κάνουν πρώτα τον κόπο να διαβάσουν τους  λόγους και τις δηλώσεις του αρχηγού τους στο πρόσφατο παρελθόν;
Τότε που υποκινούσε  τους πολίτες να μην πληρώνουν τα διόδια γιατί έτσι ενισχύουν τις διαπλεκόμενες  τεχνικές εταιρείες που πήραν τα έργα με λεόντειες συμβάσεις;Τότε που  ουσιαστικά με  δική του ευθύνη σταματούσε τα έργα στη μέση και ανάγκαζε τις εργολήπτριες εταιρείες να καταφύγουν  στη δικαιοσύνη απαιτώντας αποζημιώσεις για αθέτηση συμφωνιών ύψους 1,25 δισ;

Και βέβαια εκ των υστέρων κατά την προσφιλή τους μέθοδο, άρχισαν τις διαπραγματεύσεις με τους “νταβατζήδες”. Με τις σκληρές τους δε διαπραγματεύσεις, κατάφεραν να εξοικονομήσουν προς ...όφελος του ελληνικού λαού 750 ολόκληρα εκατομμύρια. Πως έγινε αυτό; Μήπως οι εταιρείες αναγκάστηκαν να ρίξουν το κόστος κατασκευής σε σχέση με την αρχική συμφωνία;
Ε, όχι ακριβώς. Απλώς συμβιβάστηκαν να μην πάρουν όλο το ποσό των προστίμων και των προσαυξήσεων αλλά μόνο 500 εκατομμύρια επιπλέον!

Μη μου πείτε, τεράστια διαπραγματευτική επιτυχία. Κάτι ανάλογο με τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα. Κι έτσι με πρόσθετη καθυστέρηση 2 χρόνων και 500 μόνο εκατομμυριάκια καπέλο( όσο οι περικοπές του ΕΚΑΣ και των επικουρικών συντάξεων) μπορεί τώρα να επαίρεται ο Τσίπρας που οι εκδρομείς του Πάσχα θα ταξιδεύσουν με μεγαλύτερη ασφάλεια!

Στην κοπή της κορδέλας όμως είπε και κάτι άλλο που μας άφησε ενεούς.
 Η κυβέρνηση, είπε ο πρωθυπουργός, «προχωρά στη δημοπράτηση με απόλυτη διαφάνεια του οδικού άξονα Πάτρας- Πύργου”. Ναι, ναι σωστά καταλάβατε. Είναι εκείνο το έργο μήκους 200 περίπου χιλιομέτρων που το έσπασαν σε 6 κομμάτια, προκειμένου να μπορέσει το κτυπήσει ο δικός τους Χρ. Καλογρίτσας ο οποίος ήδη έχει κερδίσει τους 4 από τους 5 διαγωνισμούς με εκπτώσεις 50%. Και θα έπαιρνε και τον 5ο αν  δεν αρνούνταν οι τράπεζες να του δώσουν κι άλλες εγγυητικές γιατί άκουσον άκουσον τον έκριναν πλέον αφερέγγυο!
Τόση διαφάνεια αμάν πια, δεν αντέχουμε άλλο!

Όμως δυστυχώς, όπως μάθαμε να ζούμε με τόσα άλλα, είμαστε υποχρεωμένοι να ζήσουμε και με την κυβερνητική υποκρισία, το ψέμα και το θράσος ως μια θεία τιμωρία για τις ανόητες επιλογές μας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύουμε σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο ή αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων. Επώνυμα άρθρα και σχόλια φέρουν την ευθύνη του περιεχομένου. Ευχαριστούμε για την κατανόηση!